Общо показвания

вторник, 20 септември 2016 г.

~come get cozy~

Източник

Да,обичам да шия гоблени до прозореца на топло в есенните утрини,когато вън кротко вали.
Източник
Да,обичам да редя пъзели в притихналите и мрачни следобеди с чаша димящ горещ шоколад.
Източник
Да чувам пукането на дърва в камината и аромата на разлагащи се листа и шишарки.
Източник

Но най-обичам меки шушони,топло одеяло,домашни палачинки и интересна книга до късно вечер.Моят сезон е отново тук,а аз открих още една любима поредица.Сара Дж.Маас и нейният асасин превзе свободното ми време,като буквално изяждам буквите 📖📖📖


Вече не ми се бърза за никъде.
Бързах достатъчно. Да се родя, да обичам...
И пропуснах толкова много мигове –
ей така – в непрекъснато тичане...
И прескочих толкова много вечности.
... Почти безкрайни са били, вероятно.
Цялата ми необятна човечност –
сега си я искам обратно.
Вече не ми се бърза за никъде.
Бавно пристъпвам. Оглеждам се.
Толкова много забързаност... Стига ми.
Слизам на гара „Надежда”...
За какво беше цялото тичане?
Никой не може да хване времето...
Време има за всичко. И за обичане.
Всъщност, най-вече за него...
irini 
Източник


Няма коментари :

Публикуване на коментар