Total Pageviews

Wish list 📖

Happy Monday, friends!
Реших днес да започна един пост,в който ще ви споделя по какви щуротийки съм обсебена.Мисля,че всеки,който има хоби,има безкраен списък с глезотийки свързани с него.А в моят случай книжният свят е необятен .
В моят топ се мъдри тази красива и нежна чаша,която стои на изчакване и ще бъде следващото нещо,което ще си купя.Единственото,което ме спира за сега е,че е от Society6 и доставката до мен е 10 долара,само 5 по малко от цената на самата чаша.Но бих преглътнала 25 долара,защото си заслужават.Чашата е прекрасна. I'm so totally blown away!
Може да я откриете в он лайн магазина на Evie Seo


Следващите малки чудесийки са тези супер сладурски магнитни книгоразделители.
Първите три вида са от любимият ми магазин NerdyGrlDesigns,но ако напишете в търсачката Magnetic bookmarks ще ви излязат много повече от различни продавачи.



И героините на две от любимите ми поредици.Познахте ли ги ? Кару от трилогията на Лейни Тейлър "Създадена от дим и кост" и приказните девойки от "Лунните хроники" на Мариса Мейър само при Magicbookmarks


А RoryTheFoxHandmade изготвя най-книжните бляскави бижута.Обици,колиета и пръстени с тематика от различни книги или приказки.Аз лично съм влюбена в тези моделчета.🌈PERFECTION!



Всеки,който знае коя е Касндра Клеър и е чувал за нейните ловци на сенки знае какво е Идрис.Е,как ми кажете да не искам тогава тази свещ?TheMeltingLibrary

frostbeardstudio пък предоставят аромати на книжарница,на стари книги,Oxford library и още много интересни.
При Risa Rodil може да се насладим на интересни разнообразни модели на килимчета,кейсове и други.





Да не говорим за Funko-щурите фигурки,които са уникално прекрасни.За сега имам само Sandess,но поне 30 са набелязани за в бъдеще :)



При Lucy in the Sky Creations може да откриете нежни принтове,които да красят стената или бюрото ви. 

Ако в търсачката на Society6 напишем books ще ни излязат още безрой предложения,като повечето модели са достъпни под формата на часовници,тениски,чанти,възглавнички и всевъзможни други красотички.
Както казах,света на книгите не е само книги и е всеобятен.Готино ми е :)

No comments